zondag 20 januari 2013

Renske

Voor Juf Renske.
Een slimme haas....

5 opmerkingen:

  1. Pas maar op, haken is zeeeeer verslavend. Zeker als je even "rondblogt".

    Groetjes en veel succes.

    Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is leuk met dat brilletje :-)
    Ik zag je op Facebook voorbij komen,ik ben zaterdag begonnen met een blog,er staat nog niet zoveel op maar zou het leuk vinden als je een kijkje neemt.

    Groetjes Yvonne
    Masilacreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou blog is ook leuk en ben volger geworden :-)

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet nog te zeggen dat haken idd heel verslavend is en door Facebook van Anja zie ik dat knuffels breien ook heel leuk is,dus wie weet wordt dat een 2e verslaving haha.
      Nu nog op zoek naar dat breiboek en ben bang dat die niet meer te koop is helaas

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  4. Breien kan ik nog niet . alleen recht tour recht aan. Hou het eerst bij haken denk ik

    BeantwoordenVerwijderen