zondag 16 augustus 2015

Krukje opgepimpt.

Op ons terras hebben wij een zitje. Daar staan onze tuinstoelen met een tafel.
Maar s morgens schijnt daar de zon niet. Dan sleep ik mijn tuinstoel naar een zonnig plekje in de tuin. Om niet ook de tafel steeds te moeten verhuizen had ik bij onze plaatselijke kringloopwinkel een bijzet krukje gekocht. Maar deze was saai, bruin.
Dus besloot ik dat deze maar eens opgepimpt moest worden.
Ik verfde hem eerst wit en ik had van de verbouwing van de keuken nog diverse tegels liggen in verschillende kleuren.
Deze heb ik er op geplakt met tegellijm en heb ze later gevoegd.
Het eindresultaat":
       Goed schuren
                              
        wel 4x in de grondverf en daarna 2x lakken.
 
 stukjes tegel er opgeplakt en voegen
 
Wel zet ik hem iedere keer weer netjes naar binnen. Bang dat ie lelijk wordt.
 


1 opmerking:

  1. ik zal hem ook netjes na binnen zetten ...want hij is zo mooi geworden het
    tafeltje ...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen